Важливо для користувачів природного газу. Змінено постачальника
З 1 травня 2022 року клієнтами Газопостачальної компанії «Нафтогаз України» стали ще 8,8 млн українських домогосподарств, які раніше обслуговувались іншими газопостачальними компаніями.
Це відбулося на виконання наказів Міністерства енергетики України №198 та №216 від 08.06.2022 р.
Рішення було вимушеним, а тому несподіваним для більшості споживачів. Як результат, у нових клієнтів виникає багато запитань щодо умов переходу, способів оплати тощо.
Щоб полегшити перехід жителям вашої громади до державного постачальника, просимо вас поширити інформацію з відповідями на найбільш поширені запитання на інформаційних ресурсах вашої громади (сайт, спільні групи, соцмережі).
Проект тексту для поширення є в додатку до цього листа. Всю необхідну інформацію також можна перевірити на офіційному сайті компанії:
- Як отримати та сплатити рахунок за газ новим клієнтам Нафтогазу: https://gas.ua/uk/home/news/oplata-rakhunkiv-new-client
- Як повернути переплату від попереднього постачальника: https://gas.ua/uk/home/news/yak-povernuty-pereplatu
- Як дізнатися номер свого особового рахунку в ГК «Нафтогаз України» на сайті компанії: https://gas.ua/uk/home/find-account
- Як отримати необхідні послуги в партнерській мережі Нафтогазу: https://gas.ua/uk/home/news/otrimuyte-neobkhidni-poslugi-v-partnerskiy-merezhi-naftogazu
- Як зареєструватися в особистому кабінеті на my.gas.ua (відеоінструкція): https://www.youtube.com/watch?v=olIG6h0EwOU
Якщо у вас виникнуть додаткові питання, будь ласка, звертайтесь на скриньку client@?gas.ua, або ж за телефонами:
+38 066 300 2 888
+38 098 300 2 888
+38 093 300 2 888
З повагою,
Департамент з інтегрованих комунікацій НАК "Нафтогаз України".