Поліція інформує:
«Видав себе за працівника банку та обдурив франківку на суму в понад 103 тисячі гривень»: поліція застерігає громадян від шахраїв
«Вашу карту заблоковано», «з вашого рахунку підозріла транзакція», «аферисти намагаються зняти гроші з карти»… Зловмисники використовують різні способи, аби отримати доступ до банківських даних громадян.
Повірила невідомому додзвонювачу і 62-річна мешканка обласного центру. Незнайомець представився банківським працівником та повідомив, що із її банківської картки відбувається зняття грошових коштів. А для збереження власних коштів клієнтці потрібно здійснити переказ на іншу картку. Жінка самостійно здійснила переказ коштів із рахунків в сумі понад 103 000 гривень на карту, яку попередньо вказав шахрай-співрозмовник.
Важливо пам’яти:
невідомий співбесідник представся телефоном працівником банку, і які б приводи не називав, в жодному разі не повідомляйте дані своєї банківської картки, особливо CVV, терміну дії картки, одноразових паролів з SMS, даних для авторизації в онлайн-банкінгу;
справжні співробітники банку, або працівники державних установ не запитують конфіденційної інформації;
для платежів або переказів користуйтеся лише перевіреними сервісами;
здійснюйте банківські операції тільки у відділеннях банку.
Якщо ви стали жертвою телефонного шахрайства, подайте звернення на сайті кіберполіції: https://ticket.cyberpolice.gov.ua/ або зверніться до найближчого відділення поліції.