Отинійська селищна рада
Коломийського району Івано-Франківської області
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Щодо перереєстрації та внесення можливих змін до облікових справ громадян, які потребують поліпшення житлових умов

Дата: 02.05.2024 11:23
Кількість переглядів: 111

Шановні мешканці громади!

 Відповідно до Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, з метою забезпечення вимог чинного законодавства з питань ведення квартирного обліку, відповідно до постанови КМУ від 11.03.2011 року №238 «Про Єдиний державний реєстр громадян, які потребують поліпшення житлових умов» та впорядкуванням єдиного обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов на території Отинійської селищної територіальної громади, виконавчий комітет Отинійської селищної ради повідомляє, що громадянам, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Отинійської селищної ради, необхідно в термін з 1 травня по 1 липня поточного року оновити дані для проведення уточнень в облікових справах та перереєстрації .

   Для перереєстрації та внесення можливих змін до облікових справ необхідно надати документи до селищної ради:

  1. Письмову заяву про проведення перереєстрації на квартирному обліку (соціальному обліку);

  2. Довідка з місця проживання про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, які перебувають на квартирному обліку;

  3. Копія технічного паспорта та копія документа на право власності на житло, в якому проживають особи, що перебувають на квартирному обліку (документи, які дають право на проживання в квартирі (будинку) , копія свідоцтва про право власності, про спадщину або копія договору купівлі- продажу чи дарування житла, договір піднайму чи договір найму, з заначенням загальної та житлової площі, кількість кімнат тощо);

  4.  Копії паспорта громадянина України черговика та усіх дорослих членів сім’ї, ідентифікаційного коду, витягу про місце реєстрації, свідоцтва про шлюб (при наявності);

  5. Копії свідоцтва про народження неповнолітніх дітей, ідентифікаційного коду, витягів про місце реєстрації;

  6. Довідки з місця  роботи  (навчання) черговика та дорослих членів сім’ї, копія пенсійного посвідчення (за наявності);

  7. Довідка про те, чи перебувають члени сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи.

  8. Копії документів, які дають право на включення черговика у пільгову чергу, завірені у встановленому порядку;

  9. *Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, про те, чи перебуває у власності заявника та членів його сім’ї житло або його частка.

  10. Акт обстеження матеріально-побутових умов сім'ї .
     

Прийом документів проводиться щодня в селищній раді.

 

Звертаємо увагу, що громадяни, які своєчасно не поновили документи своїх облікових справ, не вважатимуться такими, що потребують покращення житлових умов та будуть зняті з квартирного обліку в установленому порядку.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт